duminică, 18 noiembrie 2007

Substanta X5

 Pe langa"traditionalele" droguri oferite dependentilor marijuana,hasis,heroina si cocaina,traficantii isi extind constant oferta.In ultimul timp,a crescut  foarte mult numarul capturilor de droguri sintetice, in special de ecstasy si amfetamina.Se zvonesc  informatii precum ca se incearca producerea de stupefiante din metiletilcetona si chiar din banala acetona.
 Cele mai multe importuri se fac din Italia.Pe langa aceste "experimente" traficantii de ocazie incearca sa plaseze cantitati impresionante de droguri falsificate.
 In urma cu ceva timp,traficantii din Grozavesti au facut o multime de bani dupa ce vindeau cafea solubila amestecate cu praf de caramida pisata pe post de heroina.
 "Tepele" de pe piata drogurilor nu au disparut,ele se dadeau si la tranzactiile facute intre traficanti.Chiar unu dintre dealerii care opereaza intr`un cartier din capitala spunea:"Si eu am fost pacalit de cei de la care ma aprovizionam.Imi ziceau ca sunt droguri aduse din Olanda si se chemau X5.Toate erau puse in capsule obisnuite.Drogul era foarte tare dar efectul era de scurta durata si dupa administrare ti se facea rau.Pe urma m`am interesat si eu si am aflat ca si altii isi luase plasa cu X5`ul asta."