miercuri, 13 februarie 2008

Azi..............13.02.2008

 Astazi exact de la ora 6 de cand mi`am dat desteptare,am avut o zi extrem de proasta.La lucru la fel de anonim si o plafoneala extrema ce ma cuprindea in intregime si [...]
 Dupa am ajuns acasa,am tras o portie de mancare si cu un fel doi,dupa care mam trantit in dus.Avand in vedere ca era deja ora 4 fara cateva minute(si eu la 3 incepusem orele la scoala) si intarziasem deja la scoala,trebuia sa ma grabesc....primul mijloc de transport il pierd,dupa care urmeaza un autobuz ca din primul razboi mondial....lung si murdar si un miros in el de practic mai bine ai trai langa groapa de la Parta.
 Intr`un final ajung si la scoala dupa care intru direct la ora de istorie.Ma duc si ma asez in banca mea de la geam(prima),imi dau jos "poseta" imi scot caietu asa cum stiu eu mai bine,(privind pe geam) si incep sa`mi aranjez guleru (putin sifonat) asa ca si calcat de iapa.Trece si ora respectiva dupa care ma 
tirez in intro sa`mi pusc treaba
Andreea(chelnerita) care imi este datoare cu o revista,cu toate ca nu a adus`o nu am stat nici 5 minute dupa care ma indrept spre casa Lolei...dar ajungand la fata locului constat ca defapt stateam degeaba in fata usi ca ea nu era acasa...so ursula aveti voi grija...in fine urmeaza si venirea Lolei,dupa care ma poftesc in incinta casei, ducem o conversatie dupa care trecem la[...]
...la ora mesei ca deja sunt acasa si EI ii trimit putina muzica asa de aducere aminte...so nu mai stau asa ca seara asta ma voi ruga ca vad ca din ce in ce mai rau imi merge...BLESS