sâmbătă, 2 februarie 2008

De viata...

pe banca stau si plang tin doliu viselor uitate
is constient ca am plecat si am lasat multe in spate
multe amintiri frumoase le port mai mereu cu mine
atunci cand sufletu ma doare ma fac sa ma simt mai bine
zile trec se duc, urmeaza lunile si ani
dar in lipsa fericiri nu ma consoleaza bani
am inteles tarziu ca am pariat pe viata mea
cand am ales inevitabil ca sa fac ceva cu ea
atunci din toate aleg ce e bine pentru mine,
ca e bine pentru tine
cand te bucuri pt mine
vise inca am da se ascund in fum de frica
daca le dirtug din nou cine le ridica
ma cert cu viata ca-mi vreau ani inapoi
multe rugaciuni am spus nu ma-u ferit de oameni rai
am cerut mila din cer da am primit doar pumni in cap
pentru fericirea mea cu cine dracu sa ma bat.
Is stors de puteri de dupa corzi arunc prosopu
am dus multe lupte-n ringuri dar acum s-a scurs norocu
din croseu si din drepte viata asta nu ma scoate
nu-mi permit sa eschivez capoi imi pierd din demnitate
nu mai am rabdare la inco lectie de viata
ca deja toate atarna de un singur fir de ata
si privesc cum toate se darama-n juru meu
de ce azi le port iubire daca maine`mi pare rau?