luni, 4 februarie 2008

Din stele!

Din dragostea ta
Renasc stelele pe cer,
Aratand iubirire nesfarsita,
Crezand in sperante si iubiri.
...................................................
Tu esti untdelemnul vietii mele,
Ma ungi cu dragostea ta,
Imi arati afectiunea ta
Si dragostea ta o voi purta...
...................................................
In bratele mele,port un chip de stele
Stele cazatoare in drumurile mele.
Le-am adunat pentru tine
Sa te tin langa mine.
..................................................
Vino cu mine in umbra,
Sa te feresc de ura
Sa-ti arat dragoste adevarata
Vesnica purtata.
..................................................
Nu te speria iubito
Sunt langa tine si te vreau,
Vreau as fi a mea
Sa fi mireasa mea.
.................................................
Esti suverana in mintea mea
Esti caldura mea,
Esti inelul vietii mele
Legata de artera inimi mele.
..................................................
Insangerat in lacrimi rosii
Curg pururi printre stele,
De dragoste ta
Nu ma ascund,nu voi ceda.