sâmbătă, 23 februarie 2008

Jazz

Yo:Salut! Vali
El :Hey ciao Vali, multi Vali aici in Timisoara
Yo:Pai na... pula mea sti cum ii..
Yo:Ma bucur mult ca ati venit la noi in seara asta, cred ca va fi un conecrt bun.
Yo:Am vrut sa aduc "egon" sa`mi dai un graff pe el, dar nu credeam ca voi sta asa aproape de tine.
El :E na acuma lasa ca mai exista si o data viitoare.
Yo:Da stiu si abea astept sa vina...
Yo:Tu cum te simti? inainte sa prestezi
El :Mai sincer beau putin asa ca sa pot sa duc o ora si ceva.
El :Cati ani ai tu Vali?
Yo:Doar 22.
El :A pai nu esti tanar...
Yo:E pai na imbatranim toti...
El :Esti la facultate?
Yo:Nu inca dar inca sunt la seral, dar voi termina si voi veni la voi la Bucuresti.Ma incanta       Academia voastra.
El :O faci o alegere buna daca doresti sa intri acolo, voi avea o pila la politie
Yo:Clar, fara doar si poate.
El :Ce rock asculti Vali?
Yo:Pai imi palce mult gothic.
El :Dar nu prea arati.
Yo:Pai ar trebui sa arat?Ma imbrac asa cum ma simt mai bine.
Yo:Oricum din Romania imi place Trooper, Vita si Sanctuar
El :Sanctuar? Nu am auzit de ei.
Yo:Sunt de la noi din oras.Canta bine baietii.
Yo:Adrian, te las ca mi`am parasit pretenii si sa nu zica ceva ca nu stau cu ei deloc.Bafta la prestatie si ramaneti asa cum sunteti acuma.
El :Ok Vali ma bucur ca te`am cunoscut.
Yo:Si eu.