sâmbătă, 9 februarie 2008

Cartea fundamentala

 Stateam si ma uitam pe peretii camerei mele si incet ajungand cu ochii spre podea,ma tot uitam la cartile care imi zaceau fara putin de glas langa patul meu si la briceagul pe care il port mai mereu cu mine.
Ma pun sa rasfoiesc putin prin reviste si carti  si ajung sa descopar printre ele si o carte care cred eu ca exista in multe case din intregul pamant...
 este vorba despre sfanta scriptura sau BIBLIA asa cum se intituleaza in original,dar ce ma deranjat faptul ca atunci cand am atins`o pur si simplu era plina de praf,fara urma sau amprenta de om.Cred ca statuse acolo multa bucata de vreme incat sa nu o atinga nimeni si doar eu sa`mi readuc aminte ce vremuri bune si ce liniste aveam atunci cand o studiam la propriu si practic vorbind despre asta...
...acuma ca am sterso de sperla, pur si simplu mia revenit zambetul pe buze si ma gandesc ca acolo sus ii cineva caruia inca ii pasa de "noi"...