duminică, 16 martie 2008

Real?

Ce voi povesti acuma va fi socant.
Era ora 23:41, ma pusesem in pat si ma uitam la ceas si`mi ziceam: maine ii vineri, ultima zi de lucru, de scoala si de sala...hmm urmeaza un weekend.Ma intind, inchid ochii dar ii deschid dupa un timp, ma uit la ceas, iara si iara, era doar 00:15.Inchid ochii dar simt o chemare.De la cine?Cineva avea nevoie de ajutorul meu.Ma ridic din pat, ma duc ma spal pe fata, pe dinti si revin inapoi in camera.Ma imbrac, trag o bluza pe mine.Afara era putin racoare, nu ma puteam duce chiar in tricou sau imbracat mai putin gros.
Imi iau caciula imi iau tenesii in picioare si ma indrept spre usa...trebuia sa nu fac galagie, sa nu se trezeasca cine nu trebe.In fine ajung de evadez, stiam ca trebuie sa ajung undeva dar nu stiam unde.Ies din scara, ma uit la telefon, deja era 00:29, ma indrept spre parc, era pustiu doar WC`urile toy toy mai era acolo si cateva masini.Ma duc incet spre pod simteam ca acolo trebuie sa ajung, nu stiam de ce, nu stiam unde ma duc...la un moment dat ma indrept spre linia ferata, atent sa nu vina un tren incet traversez, langa un stalp de sustinere am intalnit o fata, plangea era plina de sange, lovita la cap, murdara la ochi si pe maini, avea unghiile vopsite in negru, multe bratari la mana, o rochie lunga cu putine dantele, mica de statura cu un par ondulat si un breton lasat pe ochiul drept.Ii dau parul la o parte si aflu ca tocmai o cunosc.Era ea fata pe care o cunosc de aproape un an de zile, noi doi nu prea avusesem ocazia sa stam foarte mult de vorba, dar ramasesem socat la cum ma privit.Am intrebat`o ce sa intamplat.Imi raspundea greu, greu puteam intelege prin vocea ei ragusita de plans, prin oftat...M-a luat in brate, m-a sarutat pe obraz si imi marturiseste sa o ascund.Am intrebat: De ce? Imi spusese ca aici isi sacrificase pisica ei dulce, cea neagra pe care o avea de cand inca era o copila mica...Ii era frica sa mai mearga acasa, sa nu`i vada parintii chipul, ii era rusine, teama si totodata ii parea rau pentru ceea ce facuse.
La un moment dat am luat`o in brate, am strans`o puternic, am vrut sa`i arat ca mie chiar imi pasa de ea dar din pacate tocmai suna ceasul si trebuie sa ma duc la lucru..era deja ora 06:00, am visat, am respirat usurat, am vrut sa o sun la ora respectiva, sa vad daca e bine, dar eram sigur ca ea dormea si nu am vrut sa o trezesc...totul a fost asa de REAL.