vineri, 4 aprilie 2008

De zis...

 Am un program ocupat...ma trezesc la 6, merg la lucru...la ora 15 sunt acasa ma pregatesc de scoala dupa care in jurul orei 19 plec spre sala si ajung acasa in jurul orei 22, totul imi ia timp, timp in care nu am mai prea facut mare lucru cu poeziile mele, imi doresc sa scriu, imi este foame de ele, sunt flamand de compus.
 Vreau un timp liber, un timp in care sa stau pe o banca, intr`un parc, izolat de toti cu un pix in mana si un carnetel si sa incep sa`mi pun pe hartie sentimentele...
 ...da sunt ale mele, eu le fac daca te intrebi...asta simt, asta scriu, ma exprim altfel decat o poti face tu...cand zic TU, ma refer la cei care nu sunt in stare sa treaca strada..."pentru cei care stati degeaba, va`u pus babe la colt sa va traeca strada"(manelarilor)...