joi, 17 aprilie 2008

Ecou

 Mda uite asa imi trece timpul, greu, usor nici eu nu mai inteleg.Lucrez enorm, scoala enorm, fiare enorm, citesc enorm, scriu deloc...asta ii cea mai trista parte pe care mi`o pot auzi...am inceput sa scriu din ce in ce mai rar.Oare de ce? Oi fi si eu ocupat...cine stie, ma tot uit in jurul meu si mereu sunt singur, asa de bine ma simt, sincer ma regasesc atunci cand atarn pe o banca intr`un parc daramat cu scandurile bancilor rupte, cu cate o lada de gunoi rasturnata si stau si veghez cu un pix si o hartie alba, putin sifonata si meditez la cate o poezie.Cateodata vorbesc singur, adica nu cateodata...mi se intampla zilnic sa fac asta, dar nu stiu cu cine comunic.Poate ii prietena mea imaginara...stiu eu, o cheama HATE*, dar ii trist ca de multe ori nu`mi raspunde la intrebari.Cateodata ma vad un schizofrenic si simt ca uneori nu sunt eu.Ma vad un colectionar de oase sau un macelar de oameni, dar cel mai des mi se intampla sa ma vad un romantic desavarsit si sa umblu in parc de mana cu nepoata lui Pittis :D ...cred ca is razna sau un schizofrenic...as vrea eu.  Ma simt trist, privesc in gol, fiecare trecere a anumitelor persoana pe langa mine ii de`o valoare nula.Nu`s curios ce se petrece in jurul meu...merg mereu uitand`u`ma la varfurile tenesilor mei, gandind la un nou subiect de poezie, la o inspiratie mai reala, la o lume existenta(poate) in viata mea.
 Ma gandesc si la Vasi, ii departe de mine, ii fratele meu, il iubesc, dar pot face ceva? Absolut nimic. Raman cu gandul...
 Sunt macinat si tocat de amintirile trecutului, plictisit, uneori imi este greata. Ma indispun zilnic cand dau de tot felu de oameni care pur si simplu nu vor sa ma ocoleasca si pacat ii ca un`i pot sari, chiar toti is mai inalti decat mine....
Ii tarziu, nu`mi place, maine iara ma trezesc la ora sase, voi dormi putin...odihnit..nici sa nu mai zic...sunt frant, decupat, ma simt ca o piesa de puzzle aruncata intr`un colt de camera si uitata acolo cu zilele, prafuit si poate putin rupt...ma duc sa dorm? poate sa citesc? nici eu nu stiu, cert ii ca uite asa mi se scurg secundele si ma tot gandesc la urmatoarea zi si mai ales la aceasta zi pe care am avut`o...nu o voi mai intalni niciodata...adio 17 aprilie 2008, nu a fost nimic special dar imi vei lipsi...asa cum imi vor lipsi si urmatoarele zile pe care le voi privi cu nonsalanta in viitor.

*HATE - ura