miercuri, 9 aprilie 2008

Povata divina

Prin privirea ta, ma vad intreg
Ma vad un om insemnat,
Cu atitudine de om intelept
Cu spirit mare si chip de inger.
As vrea sa`ti pot arata aripile mele,
Sa ma vezi zburand si atingand norii...
Mi`ai dori ca aripile tale sa nu fie frante,
Sa fi intreaga, sa ma poti urma,
Sa calci pe umbra mea
Sa umbli in urma mea.
Sa ma strigi in soapta, sa zbieri in tine
Dar sa te pot auzi!
Vreau sa te vad lacrimand de dragoste
Sa`ti sterg pometii umezi,
Sa te sarut fara`n cetare
Sa simti caldura inimi mele:
Te simt tremurand de emotie,
Inima iti bate tare, fara oprire,
Fiecare bataie ii un impuls de viata
O viata pentru mine,
O insulta pentru cei din jur.
Sunt gelosi pe noi, ca ne iubim,
Ne alintam, ne sarutam...
Ohhh iubito cat de mult de iubesc,
Esti un cadou, un diamant
O era noua in viata mea...
Pot face orice sa te vad fericita
Sa misc muntii din loc pentru tine,
Dealurile sa rasune din trambite...
Sa se stie ca esti tot ce`mi doresc.
Hmm! Ochii tai imi aduc aminte de tine,
Te vad in suflet, dar nu te pot atinge
As vrea sa te scot din el,
Sa pot sa te mai vad odata.