luni, 5 mai 2008

Orizont

Dorm cu gandul la tine
Sperand ca vei veni la mine,
Resping dragostea ce ma apasa
Cand stiu ca nu esti langa mine.

Acum esti intr-un somn profund
Visand la al tau iubit...
Dar esti constienta ca pot astepta
Iubirea ta cu lacrima mea?

Simt tacerea zidurilor albastre
Simt cum tac din vina mea,
Rostesc cuvinte de nedreptate
Rostesc in sinea mea.

A fost un timp, cand asteptam
O zi frummoasa, cu soare cald
Asteptam o raza solitara
Sa-mi zideasca trupul neajutorat.

Ai venit tu, ai acoperit o pata,
O pata neagra ce-mi distrugea privirea.
Acum vad limpede, simt ce-i iubirea
Te vad pe tine, pe tine in calea mea.

Striga-mi numele sa te salvez,
Urla la mine, vreau sa te gasesc
Vreau sa ma zbat pentru tine
Sa te cuceresc in visul meu.

Stau ascuns in odaia mea,
Inchid ochii sa te pot vedea
Intind mana crezand ca te ating
Dar te evapori ca un fum de tigara-aprins.

Luna imi sopteste cuvinte magice,
Cuvinte sa te aduc la mine...
Imi spune sa te iubesc precum natura,
Ma face sa-ti soptesc dragoste nativa.

Simt tristetea ta apasatoare,
Esti captiva, in lumea ta iubirea
As vrea sa-ti desfac lantul iubirii
Sa vi la mine, sa te iubesc cu "boala''.

In adevar ma topesc
Cand rostec cuvantul te iubesc
O spun in pasiune si iubire...
O spun ca te iubesc.

Vorbesc cu muntii, cu natura
Despre tine, le spun cat esti de frumoasa
Marturisesc fiecare parte din tine
Of iubito cat esti de frumoasa.

Sunt prea multe lacrimi varsate-n lumea mea,
As vrea sa-mi sterg pometii...
Dar doar cu mana ta. Sa ma atingi incet,
Incet si in romantism sa ne-afundam.

Sufoca-ma cu sarutul tau, prezenta ta
Cu tot ce-i trupul tau,
Ocroteste-ma cu buzele tale. Atinge-ma,
As simti siguranta trupului meu.

Solitar in viata asta trista,
Solitar in mintea mea,
Crezand ca vei veni la mine,
Sperand ca te voi avea.

Soapte ascunse, speranta de a fi
Ma gandesc la tine,  la scrumul ce a trect,
Din anii petrecuti in solidaritate...
Dar ne vom iubi si ne vom intalni.

Ii greu sa intelegi, acest sentiment profund...
Poate intr-o zi ne vom regasi.
Va ploua cu lacrimi de sange, cu patimi si iubire,
M-am nascut sa te gasesc pe tine.

Termin aceste versuri,
Le termin cu tine,
Vreau sa sti ca tu esti totul,
Totul pentru sufletul meu vesnic.