sâmbătă, 3 mai 2008

Eu gandesc, Tu ma privesti...

Eu, cativa amici atarnand in unirii la un concert de cacat, doua trupe de cacat, o vreme de cacat, festival de cacat.Imi este foame, as manca ceva, dar eu
sunt pretentios nu manc orice...mi sete, scarba...
Vad multi oameni de cultura, rockeri de varsta mea, cu plete, cu "masca de gaze" dupa ei, pantaloni largi, altii chiar calcand pe ei...
EU...
...privesc in gol, in multime, in lumea ce-mi sta in cale...cu gandul la tine si parca te-as vedea, te simt aproape, te adulmec dar in zadar...primesc mesaj
Esti chiar tu, chiar la tine ma gandeam, tu erai in mintea mea, nu vreau sa te mint, nu vreau sa ma mint, nu vreau sa ma crezi un superior, dar asa este...
chiar imaginea ta o aveam subliminal in subconstient, iti vedeam chipul intr-un indepartat, te zaream in imaginatea mea, parca te-as tine de mana, te-as saruta,
te-as mangaia, totul decurge asa de frumos incat cred ca totul ii adevarat...dar nu-i
-Frumoasa bluza alba:D...
Asa suna mesajul...hmmm stiu, eu ma cunosc, nu dau gres niciodata.Una la mana nu ma cunoaste bine, nu ma va cunoaste pentru ca nu-mi da voie, as vrea sa ma
cunoasca, m-as lasa sa fiu sedus de ea, de farmecul ei, de chipul ei, de tot ce-i al ei...
Ma arunc pe bordura inalta, ma uit in stanga si in dreapta(scriind raspunsul in acelasi timp) si nu o vad, ea ii mica de statura dar in acelasi timp
tot la fel de finuta, la fel de frumoasa fermecatoare ca o zana, ca o muza, ca un inger.
Stiam ca ii in spate, simteam, nu cuget mult si ma uit...o zaresc, ochii mi se deschid, inima imi bate tare, din ce in ce mai tare, mai tare, parca da sa-mi
sparga pieptul, sa-mi sara arterele...ii vad parul, un par minunat, saten, deschis la culoare, fin, cu un miros extraordinar...o vad cum se uita pa ascuns la
mine si ii vad zambetul, un zambet de copil, dulce, parca as vedea-o in urma mea mereu...va umbla pe urma mea, asta simt, nu voi ceda la ea...
Vine spre mine, ma saluta...as fi vrut sa o sarut pe obraz, prieteneste, poate as fi avut curajul sa-i spun ce simt, sa o strang in brate, sa fug cu ea departe
sa fiu doar eu cu ea, fara nimeni, doar noi doi...
-Ciao vali, ce faci?
-Uite teleleu prin unirii! Incercam sa nu`mi arat fata de ea, timiditatea, poate emotia ca era acolo langa mine...
-Iesim? la un suc...
-Nu Vali, nu merge!
-De ce?
-Nu, nu-i bine...
-Ok, te las, ai grija de tine...
Nu cred, mi sa prabusit toata piata in cap, nu mai auzeam nimica, nici tobe, nici vocile celor cu care eram, nimica...doar un singur glas...al ei, NU NU NU
NU NU NU NU NU NU NU...pe de alta parte cand stiu ca sunt un sociopat imi auzeam propria mea voce...ucide-te, ucide-te, ucide-te...
Imi venea sa plang, era acel NU pe care stiu ca nu-l voi mai privi in ochii curand, parca mi sa rupt creanga de sub picioare, stanca de sub mine s-a prabusit
incercam sa par un om normal...Nu, nu, nu sa intamplat absolut nimic...tremuram, aveam nervi, stau prost cu nervi, cand sunt asa in starea in care am fost azi
pur si simplu ii vad pe toti suferind...vaitand-u-se, zbatand-u-se intre viata si moarte fiecare persoana ce era injurul meu, eu ma vedeam undeva desupra lor
plin de sange cu un sis in mana, o sabie, o arma alba, dar eram biruitor...
Nu am biruit nimica, doar ea...CAND TE POT VEDEA NOAPTE ALBA?