marți, 6 mai 2008

Tu doar tu

In orice chip esti tu,
As vrea sa fiu cu tine
Dorinta ma ucide
Cand simt, ca nu esti langa mine...

Te vreau, in viata mea
Vreau sa te iubesc,
Sa simt ca esti mea,
Sa-ti simt conturul, cu atingerea mea.

Sunt ascuns, de lumea rea
Ma ascund sa fiu cu tine,
Ii ultima sansa, din viata mea
Ii ultima cale sa fiu cu tine.

Norii si natura ma ucid,
Ma ucid de teama...ca ma voi sinucide
Din cauza timpului pierdut
Din cauza ca te-am pierdut pe tine.

Te vedeam, dar curaj nu aveam...
Imi placeai, sentimente nu aveam,
Te doream, eram confuz
Te adoram, in felul tau de a fi.

A trecut un timp, un timp indelungat
Sa pot sa te revad, intr-un cadru incadrat
Erai o sculptura, erai chipesa si luminata
Nu stiam cum sa-ti spun: Vino draga!

Te-as saruta, sa se cutremure pamantul,
Sa cante heruvimii, in trambite sa sune
Sa ne cunune, cu dragostea divina
Sa ne binecuvinteze cu patima sfanta.

Sunt un ciob de sticla,
Intr-o lume de cristal,
Vreau sa fiu un ciob din tine,
Sa fiu complet, nu solitar.

Dependent de ochii tai,
Doi ochi de turturea iubita
As vrea sa ti sarut,
Sa-ti simt lacrima pe buze!