duminică, 25 mai 2008

Din trecut

Ma gandesc ca voi lasa, azi-maine, trupul asta de sanatate neasemanata, fara dragoste, care ma slujit ca o sluga devotata. Douazeci si doi de ani niciodata bolnav, chiar atunci cand in liceu imbratisam aceleasi femei care-i imbolnaveau pe colegii mei. Si totusi, ce prost m-am slujit de el. Amoruri de elev sarac cu o servitoare si...apoi imbratisari calpe, fara duiosie. Am privit dupa atatea femei frumoase in viata mea si nici una, pana la capat, nu m-a inteles. Altele nu au avut taria sa biruie imprejurarile... Una singura mi-a dat nesfarsite nopti de bucurie a posesiunii, de scufundare in voluptate. As fi murit astazi fara sa stiu ce-i imbratisarea unui trup magnific de femeie sincera si frmoasa, daca nu ar fi fost ea langa mine. Acum nu mai este. Sunt la fel de patimas ca in urma cu cativa ani...