marți, 20 mai 2008

Dezolant

Trist compun aceste versuri,
Trist ma simt in suflet si pustiu
Trista-i viata asta cruda,
Atunci cand esti nebun.
Ma uit la mine, vad un pribeag
Ce-alearga disperat sa-ajunga
In locul numit, un suflet cald
Al tau sufelt calator pribeag.
De ce-ai plecat sentiment odios?
Asteptam sa vi la mine!
Sa ne incurajm reciproc
Spre moartea fara nume.
Sunt pustiu, ca un desert
Peste sufletul meu trist si copios
Renasc zile negre de cosmar
Din lumea cruda fara fire.
As vrea sa fiu un strop din nor
Sa cad in gol, sa zbor usor
Sa-ti alint obrazul rece, cald
Atunci cand esti timida.
O vreme buna, o vreme rea
Un soare cald, o luna plina
Cu stele albe traiesc in vis
In visul fara urma.
Un tunet tare, un ascultata de rau
Sa-mi soptesti cu glas incet
Multe lucruri ce-ai facut
Cand n-am fost langa tine.
De final vreau sa iti spun
Ca te-am iubit fara cusur
Sa sti ca tu esti taina buna
Din cadrul visului meu.