duminică, 8 iunie 2008

Citind...

 Ieri, ma pregateam de incepera campionatului Euro 2008...inainte de asta mi`am zi ca ma voi intalni putin cu Eliade si dupa ce voi termina cafeaua cu el, atunci ma voi uita la Euro...in timpul asta stateam jos, pe pietre, in unirii, langa ghiozdan, cu el intre degetele mele, il citeam atent...la un moment dat cativa pasi tropaiti, veneau spre mine, simteam ca vor veni la mine (inainte de acesti pasi, mai trecusera cateva mii, dar nu erau ca acestia)...se auzi un glas soptit: - Alexandra, lasa`l ca citeste!...nu am avut curajul sa ma intorc. La un moment mult asteptat, eu ma oprisem din citit, dar priveam in continuare cuvintele Maitreyei, pasii se oprisera in spatele meu, o mana fina imi atinsese spatele, ma intorsesem sa vad cine ii...era o fetita mica, un bebe care abea se tinea pe cele doua picioruse mici, cu o mana mica...m`am intors si ma sarutat pe obraz, cu pasiunea ei cea mica;)), am ramas surprins de dragostea ei, era blonduta, alba la culoare, un alb extraordinar de lucitor, ochii albastrii, mari si luminati, era un inger coborat din cer...