luni, 23 iunie 2008

Fatalitate

 Ma simt in singuratate...depresie, tristete, solitar sau doar un fugar. Parca as fugi de "fericire"...Inca nu am dat de ea?! -Fericirea sau ea? Nu pot sa spun, ma rezum la ceva mai cu o valoare exclusiva...Suferind din cauza ei pentru ca o iubesc, inca o iubesc, sau poate nu, dar exista anumite stari in corpul meu, sentimente profunde ce nu le pot explica. Inteleg iubirea...de sexe, de natura, de Dumnezeu, de arta, de poezie...
 Dar ma intreb: s-a sinucis cineva pentru Dumnezeu, pentru arta, pentru natura?... NIMENI
 Am ajuns sa fiu nemultumit de orice. Daca as fi Dumnezeul acestei lumi, mi-as da demisia, daca toata omenirea din lumea intreaga s-ar rezuma la mine, daca lumea intreaga as fi eu, m-as risipi in bucati pana as disparea...Cum pot sa am momente cand am impresia ca eu inteleg totul?!
 Sunt satul de conjunctura ce-mi este stapana pe viata mea, pe sentimente...nu cred ca voi mai putea iubi o alta persoana, o alta faptura vie din sexul opus mie...ma rezum la cat am, nu fac abuz din nimic. Am invatat sa traiesc asa cum sunt acum, poate ca-i bine, poate ca nu, dar va fi bine...