luni, 30 iunie 2008

End

Sfarsit de luna, o luna mai putin incarcata. Sora mea a facut 26 de ani, mama 45...cadouri peste cadouri, dar nu asta ii important. Important ii ca timpul trece, unii din noi suntem mai buni, altii mai putin buni. Pentru mine timpul trece deocamdata fara rost, fara cineva langa mine. Cand zic cineva, ma refer la o persoana careia sa-i pese, atunci cand am neovoie sa strang in brate ceva, vreau sa fie o ea...nimic altceva. Dar vad ca Eros sau Cupidon nu au de gand sa reinvie ca si Isus...ei au ramas morti pentru mine, fara suflet, fara glas, s-au dus in agonie si in neant, in infern chiar pentru ca nu au fost mantuiti. Cat sa mai astept? Nu vreau relatii indobitocite cum fac unii dintre noi, nu vreau sa fiu atins azi si maine sa nu ma mai cunoasca...
Urmeaza luna Iulie, va fi cald, voi transipra mergand pe strada. Dar vreau ca in aceasta luna ce urmeaza in mai putin de o ora, vreau sa scriu numai poezii, sa ma descarc, sa citesc, sa ma plimb in natura, sa fac poze, sa incerc sa ma exprima altfel scriind intr-un roman...Ajung sa-mi zic ca nasterea mea a fost un esec total si ca viata ii o agonie. De ce nu m-as sinucide? Cioran m-a invatat multe, multe lucruri proaste, dar care au o semnificatie majora in viata mea. Voi continua sa-l citesc, pagina cu pagina, rand cu rand...De ce acuma nu as putea sa gandesc ca si Eliade, de ce trebuie sa gandesc ca si Cioran? Ce au diferit unul fata de celalalt? Nu mai stiu dupa cine sa ma iau, voi face exact asa cum imi dicetz singur, mergand pe strada cu "Denissa" tinand-o de mana ei calda care uneori imi da fiori, sa-i vad parul cum i-l adie vantul ca intr-o poezie, zambestul ei sa-l zaresc de la curcubeu, dupa acele ploi intunecate cu vantul racoros, cu frunzele cantand in cor, de vuietul vantului care canta din corzile pomilor, notele muzicale ale naturii...ajung sa traiesc pentru muzica intr-un final, incerc sa-mi uit viitorul, sa nu ma mai gandesc la absolut nimica la ce va fi. Conteaza prezentul, prezentul meu solitar si plin de amaraciune...
Pana cand?