joi, 19 iunie 2008

Negura gandirii

A ta cale o descopar,
In timpul cenusiu ploios
Sa fie drumul vietii mele
Din sufletul meu trist, umbros.

Din stanca vietii eu adun
Sentimente pure, de gelozie
Sa fie oare un trecut curat?
Ce-mi apartine mie...

As vrea sa pot spune ceva
Sa te "lovesc" in suflet
Sa fie un cuvant de bun ramas
Al sortii vieti pagane.

In timp pierdut, ascuns dulceag
Ce ma framant de-o viata
Sa caut un suflet, alb solitar
Sa biruiesc slujind o viata.

Te-am gasit intr-un final
In mintea mea nebuna,
Sa scot umbra visului alb
Ce s-a transformat in spume.

Acum ascult glasul tacerii,
In linistea biruitoare...
Sa spun un vant soptit din suflet
Ce din umbre in colt rasare.

Chipul tau in pragul vietii
Ajuns in agonia mea,
Cu ochii inchisi te vad aievea
In trista patimilor eu tresar.

Umbra umbreor din mine,
Sfarteca al meu trup, gol
Parasit de visul vietii
Parasit de tine si de dor...