miercuri, 30 iulie 2008

Plecarea

Atarnat de-un fir de ata
Spulberat de chinuri si dispret,
Vreau sa renasc incet spre viata
Sa cant, sa dansez spre cerul infinit.
Vreau sa ma ploua pe aripile frante
Sa ploua cu globuri de cristal,
Sa fiu vesel cu aripi rupte
Dar trist, cu dezastrul in suflet.
Ploua infernal pe strada mea
Norii curgeau, plangand in urma mea
Asteptam sa vi, sa te zaresc o clipa
Sa te simt, sa te iubesc
Sub cerul solitar...
Prin balti, noroi noi alergam
Plansi de lacrmile cerului,
Urlam, tiapam de bucurie
De fericirea celuilalt.
Dar totul se destrama intr-o clipa
Cand tu ai spus: Adio am plecat!
As vrea sa stiu ce va ramane acuma
Din tot ce noi am colindat...
Ma uit pe strazile pusti din suflet
Ce ne poarta urmele mereu,
Sa vi la mine sa te mai zaresc o clipa
Sa pot sa-ti spun si eu: Adio am plecat!