marți, 8 iulie 2008

Ultima intrebare adresata lui Osiris Ani este:

Care este zeul care guverneaza acum, in acest ceas?
Care este numele sau?
-"Cel - care - apara - cele - Doua - Pamanturi", iata Numele sau.
- Bine, car cine este acest zeu
Care apara cele Doua Pamanturi?
- Thot este acest zeu.
- Treci atunci pragul si apropie-te, dupa ce l-ai trecut,
Spune vocea lui Thot, el insusi ramanand nevazut.
- Pentru ce ai venit aici? Spune imediat!
- Am venit aici pentru a fi anuntat.
- Ce fel de om esti tu? Care-ti sunt motivele?
- Sunt curatat de toate pacatele,
Imperfectiunile oamenilor imi sunt straine,
Dintre acesti oameni, eu nu mai fac parte.
- Am sa te anunt la divinitate,
Daca-mi vei raspunde pe loc:
Care este numele acestei divinităţi
Care este apărată de un Car de Foc,...
Ce ai de zis?
- Acesta este Osiris!
- Treci pragul! Intr-adevar, te voi anunta!