joi, 7 august 2008

Cerul tau

Cerul lua culoarea trupului tau
In amurgul noptii, din luna mai
Ma uitam spre cer si te vedeam...
Mireasa notpii din luna mai.

Voluptoasa si plina de credinta
Iti varsai, lacrimile peste mine
Imi sopteai prin farmec, o luna plina
O duiosie de dragoste stapana.

Ma spalai, cu apa sfanta din ochii tai
Ma ungeai, cu uleiul dragostei
Soptindu-mi pasiunea si dragostea
Aratandu-mi infinita dragoste...

In tacerea noptii alergam la tine
Paseam nebun, peste morminte
Fugeam ca te-am vazut pe tine,
Sa te prind, sa te strang la piptul meu.

Cat de mult imi lipsea-i iubito,
In tot acest timp trecator
Nu stiu ce-a fost, nu stiu ce vine
Dar stiu ca tu esti trupul salvator.

In toiul noptii asteptam,
Un semn absent sa vina
Sa fie de la tine, suflet drag
Sa simt ca tu esti pentru mine.

Urmareste-mi urma dragoste pura,
Cauta-ma intr-un loc pustiu
Acolo stau si meditez la tine
La tot ce-i sfant si placut.

Incerc sa-nchid aceste versuri
Si sa-ti spun, un bun ramas
Te voi purta vesnic in suflet
Chiar daca-i plecat...