duminică, 10 august 2008

Rascolesc...

Gasesc prin amintiri, un tablou murdar
Il sterg cu lacrimi, ce-mi curg de pe obraz
Il privesc cu frica, sa nu existe iar...
Si ochii tai launtrici, ma privesc cu drag.

Intr-un cufar antic, zac amintiri placute
Il deschid cu teama, de sunetul acustic
Si vad cu ochii-n lacrimi, pozele noastre rupte
Ce candva in viata, zambeau toate mute.

Totul era, in anii ce-au trecut
Si fara poze mute, am fi fost noi muti
Am trai in soapta, si-n tacere sfanta
Nu am sti ce-i viata, fara suferinta.

Gandul meu, ce dispare-n noapte
Ma duce-n timp ce te tineam in brate,
Se rupe-o lacrima si sare-n poza noastra
Si-mi aduc aminte, de vremea odioasa.

Cate lucruri am facut in doi,
Cate plante, am plantat in zori,
Cat de dulce erai tu iubito,
O viata fara tine, fara numele tau.

In vise si cosmaruri, agonie si dispret
Traiesc acum in noapte, cu stele de pe cer.
Aud cum canta greieri, timpu-l mi-l exprima
Si trupul se afunda, intr-un somn de veci.