duminică, 14 septembrie 2008

Atins in toamna


Ating cu privirea, sufletul tau cald
Si-l pretuiesc, ca un talisman...
Mi-l daruiesc mie, acelasi suflet cald
Din partea ta iubito, un suflet solitar.

Pe margine de banca scriu apasator
Indur in asteptare, un inger calator
O fata minunata ce din frunze apare
Un inger calator, pierdut in zare.

Acelasi timp in toamna rece, friguros
Ma duce-n melancolie...in visul meu
Dar eu privesc spre zare, zarea frunzelor
Si astept sa apara, realitatea gandurilor.

Te-am ales cu sufletul, din miile de frunze
Te pastrez in inima, ca intr-un clasor cu timbre
Vreau ca tu iubito, sa-ti exprimi tacerea
Vreau sa-mi dai puterea, sa-mi exprim tacerea...

Ploua, peste fruntea mea plina de sudoare
Si ochii imi erau inundati, de stropi de ploaie
Plangeam cu ploaia, plangeam in natura
Si vedeam in ceata, pasii tai grabiti de lume.