marți, 21 octombrie 2008

Vom fi candva un noi?

Privirea ta ascunsa de ochii mei pierduti
ma uitam la ei, priveam in necunoscut,
dar tot ce mi-ai lasat pe chipul meu strain
as vrea sa pot uita ganduri reci pierdute pe pamant.

Nu pot sa inteleg de ce ai fost pierduta?
in acele clipe cand eu sopteam ascuns,
cantam in intuneric sa nu ma vezi rosind,
dar respiratia mea grabita ma dadea de gol sublim.

Iubito, intelege ca te iubesc nebun
căci fara tine sunt copilul ratacit,
tu imi dai putere sa merg si sa traiesc
sa fiu un om puternic, sa lupt ca te iubesc.

Dar eu plutind in vise prin norii dragostei
ma gandesc la clipe la tot ce m-a ucis
ma uit la tine mandro, imi zic ca sunt nebun
privesc frumos la mine, vad chipul tau plapand.

Anii trec, trec si totul este scrum
poate intr-o zi ne vom gasii
raza din noi e tot cea mai ramas,
priveste spre cer si raspunsul il vei vedea.

O clipa neuitata in gandurile noastre
vor fi vesnic purtate in inimile noastre
dar noi iubito oare: vom fi candva un noi?
si gandul ma apasa, ma ucide-n somn...