sâmbătă, 15 noiembrie 2008

15 Noiembrie 2008

Astazi aniversez 1 an de blog. Imi aduc aminte primul post, parca ar fi fost ieri. Citisem o carte crestina, mai mult era o brosura putin mai groasa...Titlul ei ma atrase pentru ca toti ne punem intrebari. Ii spunea "Intrebari esentiale" o citisem si ii facusem un rezumat mai pe scurt dar totusi lung.
Timpul trece si habar nu am in ce fel m-am schimbat intr-un an de zile, nu stiu daca sunt mai bun, mai rau, mai zgarcit, mai darnic, nu stiu daca iubesc mai mult, daca am acest curaj al iubirii...Foarte mult timp mi-l petrec singur si am timp sa ma gandesc la persoana mea dar fiind mereu Eu nu stiu daca observ vreo schimbare. As vrea sa fiu mai bun, mai intelegator si as mai vrea o lume pustie ca-n "I am Legend" doar ca in loc de caine as prefera o Ea...
Acum totul trece si chiar si aceste clipe, aceste minute si secunde, ii cert ca nu le voi mai intalni niciodata, aceasta zi mohorata si tot ceea ce va urma va fi trecator. Noi, vom trece si noi dar vom fi ca si pietrele de pe fundul unui rau, ele trec stand pentru ca unde-i apa macina tot in urma ei...asa suntem si noi, trecem stand si timpul ne macina.