vineri, 5 decembrie 2008

Gand sceptic

De ce ai facut asta?
Ai facut ca totul sa dispara,
sa se surpa intre inimile noastre
si totul sa devina o prada...

As vrea acum sa-ntorc privirea
sa te vad zambind in prag
sa stiu ca tu esti fata care
a ucis un suflet cald.

Trag cortina peste suflet
ma uit la tine si iti spun
cuvinte ce-n trup se usca,
uscat sunt eu copil divin.

Alungat am fost de tine
de sentimentul tau inselator
am vrut sa cred, sa cred in tine
dar ai mintit, sunt trecator.

Ca si vremea ma simt acuma
arestat ma simt si eu...
si Paunescu avea arest
dar sunt prins pe chipul tau.

Of fata draga,
daca timpul s-ar opri
as patrunde la tine-n vise
sa ma vezi cersind un gand.

Cu mana ta ai construit caderea
cu trupul tau ai pacatuit
dar eu curat priveam la tine
as fi vrut sa te alint.

Acum in noapte tu imi scri
scrisori de dragoste efemera
nu le citesc, lacrimi imi vin
sa le smulg de-a mea durere.

Oohh in ganduri ce ma sprijin
ma izbesc de chipul tau
as vrea ca tu mareata fata
sa te vezi prin ochii mei.