sâmbătă, 13 decembrie 2008

Ultima scrisoare

Esti fericita?
Poate ca as vrea
sa fiu in locul tau,
poate ca mi-as dori
sa te strang la piept,
poate ca imi lipsesti enorm
dar tot sufar
si tot mie imi fac rau...
Oare cat voi mai putea indura?
Cate minute, ore, zile sau ani
voi mai strabate singur?
Sunt ultimele versuri
pe care vreau
sa ti le scriu,
sunt ultimele
clipe petrecute "langa" tine,
ultimele momente
cand ma voi gandi la tine,
sunt minutele care trec
si vreau sa-ti spun adio...
Vreau sa las in urma
tot cea fost si nu va mai fi,
vreau ca totul sa dispara,
sa fie o particula de praf,
o amintire nevazuta, uitata
si alungata din mintea mea...
Prima zi din viata mea
am stiut ca voi suferi,
am stiut ca in umbra ce-am facut-o
pe pamantul cel pustiu
nu va fi roz, poate mai mult pustiu.
Ii ultima "scrisoare"
ultimele versuri,
ultimul gand,
un ultim cuvant.