joi, 25 decembrie 2008

Intelegere

Intelegerea va fi punctul vietii tale
atunci cand voi continua sa te gasesc,
nu voi inceta, evadare din anxietate
m-a trimis, spre al tau suflet ceresc.

Nu te teme chip de inger,
nu sunt izgonit din iad
nu sunt din strada, nu sunt din lume
dar m-am nascut ca sa te caut...

Privesc spre cer si El raspunde
la intrebari ce eu mi-am pus,
dar timpul trece, viata-mi cruda
si lacrimi curg ca si-un rau plangand.

Ma ascund in mine, in ganduri ce m-apasa
in vise triste fara nici un rost,
dar eu prefer ca sa te caut
sub acelasi gand, fior Dumnezeiesc.

Nu ma lasa sa decid ca-mi pare rau,
nu ma lasa sa plec cand stiu ca te visez,
nu gresi iubito caci timpul este-al nostru
si zilele ce vin vor fi pretul perfect.

Privesc la poza ce tu mi-ai dat-o
o privesc cu dragostea-n ochi,
privesc la chipul tau frumoaso
nu pot sa spun decat ca te iubesc.