luni, 1 decembrie 2008

Aruncat in timp

Minute tarzii zaresc in noapte
le privesc cu greata si imi spun,
clipe singuratice pierdute-n noapte
minute tarzii trec pe furis.

Acolo undeva esti tu iubito
acolo te zaresc cand ma linistesc
te vad in departare, te simt iubito
singur sunt pe drum, singur plutesc...

As vrea acum sa trec cararea
sa te ating in orizont
tu sa fi darul, chemarea
tu sa fi sfarsitul meu.

Lacrimile ce-ti strabat obrazul
sa le sterg cu palma mea
sa gust esenta mult visata
acel gust al tau amar.

Prin versuri, carti si nopti pierdute
eu ma pierd, ma regasesc in vis
modul meu de viata, de traire
ma face omul puternic si nebun.

Oftez ingandurat in mine
inima imi spune ca-s nebun,
iubita mea plecarea nu mai vine
si timpul trece, ii un fum.

Piedut, nu-mi mai regasesc iubirea
a plecat departe, pierduta-n fum
dar ceata vine, toamna pleaca
vin iernile cu sufletul pierdut.

Increzator te caut prin versuri,
acolo te voi regasi oricand
voi pune capat vietii mele
cand te voi vedea curand...

Ar trebui sa spun prin versuri
afectiunea ce pe mine ma ucis,
sa-mi simti iubito starea vietii
sentimentele ce m-au cuprins.

Acum in noapte, tarziu privesc
la ceasul de la mana
timpul trece, trece greu
trece pentru mine.

As vrea acum sa cad in mine
sa suspin, sa sufar si sa plang
sa-mi vad lacrimile curcand pe suflet
si visele mele purtate-n vant.

Spre sfarsit indrept privirea
ma uit spre cerul, azur pustiu
vad nori de gheata, nori in ceata
si nopti sfarsite fara apus.

Intrebari rostite in timpul vietii
ce ma macinau in timp
acuma ii trist, sfarsitul vietii
ce s-a dus in timp pierdut.

Nu stiu cat timp a mai ramas
sa pot sa-ti fur privirea,
sa stiu ca tu iubita mea
priveai cu drag jertifrea.

Inchid ochii mei inlacrimati,
inchid in trista-mi lume
ma simt copilul alungat
din lumea ta obscura.

Ii tarziu privesc la ceas
dar inima-mi pustie,
si sufletul mi-a inghetat
in trista mea mandrie.

Privesc in ochii tai iubito
nu vad decat un gol,
acel gol ce trist rasuna
a pustiu, al meu fior.

Regasind acum tacerea
eu soptesc cuvinte de alint
iti mangai parul tau iubito
te privesc cu drag si-ti spun:

Frumoasa mea flamand de tine
te iubesc ma uit si-ti spun,
esti visul meu, o taina pentru mine
si eu sunt doar un chip pierdut...