marți, 6 ianuarie 2009

Priviri fanate I

Astept sa treca timpul aspru
sa pot sa scriu voroave cu folos,
dar tot ce vreau sa simt acuma
ii glasul tau venit de jos...

... de jos din gandurile mele
ce ma rapun intr-un tarziu
privirea-mi fura, gandul trece
si ochii tai raman inmarmuriti.

Rascolesc printre cuvinte,
printre stihuri ce eu ti-am scris
ma tot gandesc la ceea ce vine
si visul meu fara sfarsit.

Oare cand ma voi opune
gandurilor ce tu mi-ai asuprit?
... Vremuri majore, zile bune
si sange viu in ochii mei inchisi.

Astept acum sa treaca anul
poate taina eu imi voi schimba,
sa nu-ti mai scriu caci timpul doare
si pixul meu, eu l-am uitat...

Estompat aud chemarea
unui strigat involburat,
un drum saten imi taie calea
spre visul tau inlacrimat.

In jurul meu se canta lauda
unui colind de mult uitat,
incerc sa pot sa-mi schimb privirea
spre alt suflet incoronat.

Mereu ma-npiedic in amintire
in vorbe dulci ce tu-mi spuneai,
au trecut zilele bune
atunci cand eu inca-ti sopteam.

Acuma-s trist, palma-i crapata
ochii-s rupti de cuvantul tau,
dar nu-mi doresc decat odata
sa te vad sub bratul meu.

Stiu, stiu iubito draga
indiferent ce eu voi fi,
inima ta ce-n piept iti bate
va bate pentru al meu destin.

Nu voi uita nicicum privirea
ochilor ai tai divini,
voi uita oare privirea
ochilor ai mei batrani?

Nu stiu cat suflet am in mine
in trupul meu ferit de chin
ascuns ma simt, ferit de tine
dar pumnul tau m-a naucit.

Copii batrani eram odata
acum totul a luat sfarsit,
ne-am dus in jos, privirea-n ceata
si praf din noi, un praf de chin.

Strazile sunt vii fara de vise
si cerul de un cenusiu ratacitor
privesc prin geamul aburit de suflu
si ma rog, ma rog sa mor si eu.

In vremea trista ce-i afara
nu pot acum sa-ti scriu de dor,
vreau ca tu fetito draga
sa te pierzi prin gandul meu.

Ma ascund acum sa fiu cu tine
ratacesc prin zeci de strazi,
dar strazile pustii fara de suflet
se pierd si ele ca si-un calator.

Alint in mine al tau nume
ce-l port tatuat in al meu gand,
ii rosu viu ca si un sange
ca si-o frunza purtata-n vant.

Respir in voie cuvinte dalbe
ca si-un spirit venit de sus,
Ca si-un copil pierdut de mama,
pierdut de ea va fi un chin.

Pierdut ma simt fara de nume
incep sa cred ca-nebunesc
caci singur sunt, uitat de lume
intr-un colt fara de veci.

Nu exista sarbatoare
nici o taina fara secret,
ma simt defunct in viata asta,
drum spre casa nu gasesc.