joi, 15 ianuarie 2009

"Librarium"

Ma simt ca si-un copil
privindu-ti varfurile picioarelor,
privindu-ti degetele feminine
cu care mangai cartea pe
care o citesti.
Parul tau tandru ce curge
ca un rau pe pometii tai,
ce-ti lumineaza chipul
ca o stea ce sta pe cer.
Trupul tau sumisiv
ce sta inainte ochilor mei,
ma face sa scriu randuri,
ma face una cu tine,
acelasi trup, acelasi gand...
As vrea sa nu mai traiesc
privindu-ti miscarile tandre,
ochii tai ce se pierd in mine,
buzele tale umede de linsul
limbii tale
si umerii tai dezgoliti
fara patura mainilor mele.
Usor, ti-ai ridicat privirea
spre mine,
ma pierduse-m de realitate,
de ganduri si timiditate...
Vroiam doar sa-ti aud glasul,
sa-mi soptesti numele,
sa cunosc sufletul minunat
ce se ascunde
in acest trup al tau.
Sa-ti cunosc respiratia,
sa fac dragoste cu vorbele tale,
sa ma alint cu prezenta divina
si sa nu ma satur niciodata.
Oh, fata frumoasa, fata straina
cat de minunate sunt miscarile tale,
mana ta ce se plimba pe buzele tale,
si zambetul tau...
ma rog sa-mi stea in cale.
Voi darama barirele
sa pot sa fiu cu tine,
voi rasturna carul
sa pot sa ma leg de tine,
voi traversa apele
caci doar asa voi putea ajunge la tine.
Mii de carti ne-au stat astazi in cale,
milioane de cuvinte
ma duceau in gand departe
dar tot ce-ti spun acum in ultimele cuvinte,
la "Librarium" gandurile mele-s mute.