duminică, 11 ianuarie 2009

Motive

Am motive sa te caut,
am motive sa te astept,
am motive sa-ti daruiesc iubirea,
sa-ti recit un vers maret.

Am motive sa rog vantul
sa te aduca, macar in umbra...
Am motive sa te caut
sa te gasesc, sa-mi dai iubire.

Am motive sa te strig pe dealuri
sa-mi aud ecoul recitand,
am motive sa te laud
si sa-ti scriu un vers divin.

Am motive de-a ma plange
caci sunt singur si pierdut,
am motive sa strig spre tine
caci te-am pierdut, pierdut raman.

Am motive sa ma gandesc la tine,
sa-nchid ochii si sa-ti spun ca-mi pare rau.
Am motive sa ma uit in poze
caci traiesc din amintiri...

Am motive pentru ca tu
m-ai invatat sa traiesc,
esti mereu in inima mea
si traiesc cu tine...

Mai am un singur motiv
sa ma gandesc la tine
pentru ca existi... si pentru mine
nu vei muri niciodata...

Te iubesc!