luni, 12 ianuarie 2009

Sti tu oare...

Sti tu oare ca o sa te iubesc?

Trec prin ploi, prin vant si ceata
cu un gand apasator,
cu un gand, sa te vad la capat
sa te simt, sunt nemuritor.

Un portativ de sunet de vioara
imi mangaie urechea si al meu glas...
iti scriu din inima,
iti scriu cu aur,
vorbe dulci ce eu ti-am dat.

Intr-o seara in care noi dansam patetic
iti ascundeam inelul in palma mea,
simteam cum tremuri,
cum respiri iubito
cum te pierdeai in palma mea.

O impatimire ce ma duce in sentimente
imi punea pe buze; te iubesc,
dar eu cu glasul meu virilic
in taina iti spuneam
cat de iubesc...

Nu, nu ma pot ascunde
de adevarul ce-n inima il port,
il port pentru sufletul tau iubito
si-ti cant, ma amuza glasul meu.

O lacrima pierduta pe obrazul firii tale,
isi va gasi sfaristul in coltul buzelor tale...