marți, 7 mai 2024

Servesc amintirea

dacă ai fi fost lângă mine
nu cred că te-aș fi iubit pururi
dar uitându-mă-n urmă
în estomparea ta
în lipsa ta
realizez că
cu cât te depărtezi mai mult
cu atât mai mult amplifici 
iubirea-n mine
și-ncepe să nu-mi mai pară rău

singurătatea mea devine 
plinătatea mea
și această stare de puț secat
mă transformă în ceva ce n-am mai fost

de cele mai multe ori plouă
și nu-mi aduc aminte nici de Cioran
nici de Stănescu
ci de amărâtul ăla de mal
unde te-am văzut ultima oară

mi-ar fi plăcut să știu ce faci
unde ești
și de ești acolo
cum gândești și cum 
te-ai transformat în tot acest timp lipsă

viața e un moft și uităm să profităm
chiar și de clipele cele mai dificile
uităm să profităm 
de iubirea prezentă și timpul
care n-are pardon în viețile noastre
ne zdruncină zilnic

dacă ai uitat astăzi să plângi...
niciodată nu e târziu pentru o lacrimă