duminică, 23 noiembrie 2008

Un nume trecator

Parasit ma simt de tine
alungat din drumul tau
ajung sa fiu omul pierzarii,
un chip pierdut in sinea mea.
As vrea acum sa fiu la tine
sa te ating, incet, sa-ti spun
cuvinte ce in viata ma vor tine
cu replici dulci sa te alint...

Nopti pierdute fara tine,
nopti in care eu ma-ntreb
Unde esti? Ce faci iubito?
ai plecat din visul meu.
In lumea ta cea visatoare
sufocata de prieteni si amici,
viata ti-o vor distruge-n data
singura vei sfarsi intr-un apus.

Sfarsitul zilelor ramase
ma fac sa traiesc la infinit
dar nu uita clipa in care
ti-am spus ca te iubesc la nesfarsit.
Sub presiunea ce m-apasa
as vrea ca tu sa ma atingi
sa-ti simt amprenta ta frumoaso
ce m-a atins, m-a umilit...

In suflet am ramas pustiu,
gol, rece fara alintare
as vrea zilele ce au trecut
sa le mai traiesc odata...
Timpul desparte suflete unite
si ne leaga de un calvar divin
ne imprastie in lume ne tine socoteala
dar noi, noi nu ne vom mai regasi...