luni, 14 aprilie 2008

Intrebari?

Imi auzi de departe
Vocea mea tacuta,
Sentimentul meu trecut
De vremurile bune...

Mi`as dori sa te revad!
Mi`am adus aminte ca existi,
Existi, dar in afara sufletului meu
Si iara`si sufar dintr`un motiv sobru.

De ce destinul a vrut asa?
De ce nu ai putut sa ramai langa mine?
Ce te`a oprit?
Ce te`a facut sa pleci?

Nu voi sti niciodata de ce tu ai plecat...
Stau singur si ma uit la mine.
Of Doamne cat pot fi de neinsemnat!
De ce sunt asa de gol fara ea?

Simt in adancul sufletului cum ma prabusesc
Ma prabusesc in gol si nu stiu unde voi ateriza...
Cad intr`un infinit pustiu,
Parca`i un univers, o galaxie, o viata eterna, fara sfarsit.

As vrea sa ma trezesc din acest cosmar,
Sa nu ma mai gandesc la tine,
Sa traiesc singur si suveran
Fara sa depind de tine.